Tisztelettel meghívunk minden érdeklődőt a Magyar Rett Szindróma Alapítvány és a
szegedi GEMMA Fejlesztő Iskola közös szervezésében megrendezésre kerülő
Alternatív és Augmentatív Kommunikáció (AAK) konferenciára
Együttműködő partner: Nemzeti Fogyatékosságügyi és Szociálpolitikai Központ (NFSZK)

Időpont: 2020. február 15. szombat, 9.30–14.00.
Helyszín: GEMMA Fejlesztő Iskola, Szeged, Bakay Nándor utca 50.

A részvétel ingyenes, regisztrációhoz kötött.

Jelentkezését a rettszindromaalapitvany@gmail.com címre küldje az alábbi adatokkal legkésőbb február 12-ig:

Név:
Foglalkozás/végzettség:
Munkahely:
E-mail-cím:
Telefon:

A konferencián a mellékelt program szerint előadások és workshopok kerülnek megrendezésre. Kérjük, jelezze, hogy az alábbiak közül mely workshopon venne részt, és melyik kezdési időpont(ok)ban:

1. László Tímea: 10.00 vagy 11.00 vagy 12.00 óra
2. Csordás Anett – Juhos Kata: 11 vagy 12, 13 óra

PROGRAM

 2019. február 15. szombat

9.30 – 9.50              Regisztráció

 9.50 – 10.00           Köszöntő: Gemma Fejlesztő Iskola, Magyar Rett Szindróma Alapítvány

 10.00 – 10.15         Fődi Anna: A szegedi AAK Módszertani Központ bemutatása

 10.15 – 10.40         Tóth Mónika: Interaktív ismerkedés a tárgyszimbólumok sokszínűségével, alkalmazhatóságuk előnyeivel, hátrányaival és                                                                 kombinálhatóságukkal

 10.40 – 11.05         Farkas Katalin: Az AAK és a logopédia kapcsolata

 11.05 – 11.20         Szünet

 11.20 – 11.45        Fischer Gyöngy: Tobii Dynavox bevezetése fejlesztő iskolai csoportban

 11.45 – 12.10        Kürti Orsolya – Kriza András: Élet a tanácsadás után

 12.10 – 12.35        Polgárdiné Lengyel Orsolya: Tobii és a Communicator 5 szoftver használata otthon – sikerek és nehézségek

 12.35 – 13.00        Mojdisz Csilla: Súlyosan, halmozottan sérült fiatalok kommunikációs fejlesztési lehetőségei kutyás terápiával

 Workshopok:

 10.00 – 13.00         Igény szerint 10.00, 11.00 és 12.00 órakor kezdődnek

                               Farkas-László Tímea: Étkezési helyzetek kezelése egy pedagógus szemszögéből, avagy miként építhetjük be a pedagógiai                                                                           munkánkba az étkezési helyzeteket?

 11.00 – 14.00         Igény szerint 11.00, 12.00 és 13.00 órakor kezdődnek

                               Csordás Anett – Juhos Kata: Tobii: szemvezérléses fejlesztés és kommunikáció